Naudinga informacija

Lietuvoje veikiančios pristatymo tarnybos ir paštomatų paslaugos El . prekybai

Lietuvoje veikiančios pristatymo tarnybos ir paštomatų paslaugos El . prekybai lietuvoje veikiančios pristatymo tarnybos ir paštomatų paslaugos Lietuvoje veikiančios pristatymo tarnybos ir paštomatų paslaugos El . prekybai Lietuvoje veikiancios pristatymo tarnybos ir pastomatu paslaugos El
Lietuvoje veikiančios pristatymo tarnybos ir paštomatų paslaugos lietuvoje veikiančios pristatymo tarnybos ir paštomatų paslaugos Lietuvoje veikiančios pristatymo tarnybos ir paštomatų paslaugos El . prekybai deliveryman in uniform holding parcel delivery 755DR8R

Lietuvoje veikiančios pristatymo tarnybos ir paštomatų paslaugos El . prekybai

Kartu su patikimais partneriais sukūrus naudingą ir puikiai funkcionuojančią elektroninę parduotuvę norisi, kad ji ir vartotojui būtų patogi nuo pirmo apsilankymo iki paskutinio žingsnio joje.

Tikimės, kad Jūsų parduotuvės dizainas – stilingas, asortimentas – naudingas ir nuolat pildomas, prekių filtravimas patogus, atsiskaitymas paprastas, saugus ir aiškus.

Visa tai gali garantuoti teigiamą vartotojo apsilankymo patirtį, kuri jį atves čia vėl ir vėl. Tačiau, liko paskutinis žingsnis, kuris priklauso nuo Jūsų ir yra būtent pardavėjo atsakomybė. Tai prekių pristatymas ir šį paskutinį žingsnį norime aptarti kiek plačiau.

Priėjome tą žingsnį, kuomet prekė supakuota ir jau paruošta klientui, tad lieka paskutinė, bet labai svarbi, detalė – siuntimas. Siuntimo mokestis, greitas pristatymas, transportavimo metu nepažeista siunta – tai klausimai, kurie yra lygiai taip pat aktualūs tiek pardavėjui, tiek pirkėjui. Bet jeigu net ir po malonaus apsipirkimo, patogioje internetinėje parduotuvėje, savo siuntos Lietuvoje pirkėjui tenka laukti savaitę ar net daugiau – apsipirkimas apkarsta. Ir abejosime ar vėl grįšime pas tą patį pardavėją, nes iš karto kils neigiamos asociacijos su prastu pristatymu, net jei tai ir buvo išskirtinis, ne kasdienis atvejis. Todėl, kuriant naują internetinę parduotuvę ar ją atnaujinant yra tikrai verta apsvarstyti kuo platesnį pristatymo tarnybų ratą. Pagal tai kiekvienas klientas galės pasirinkti jam patogiausią ir pažįstamą prekės siuntimo būdą – LP Express, Omniva, DPD, Venipak ar kitas. Ieškant geriausio kainos sprendimo, rekomenduojame pasirašyti tiesiogines sutartis su paslaugos tiekėjais ir taip patogiai naudotis jų paslaugomis.

Be to, dalis iš jau paminėtų siuntų tarnybų vartotojams gali pasiūlyti ir patogų atsiėmimą iš paštomatų. Ši paslauga itin išpopuliarėjo, nes siuntą per tam tikrą laiką atsiimti galima bet kuriuo paros metu ir taip neskiriant laiko susitikimui su kurjeriu ir detalių derinimui telefonu. LP Express paštomatai, Omniva paštomai, DPD paštomatai – klientas galės pasirinkti jam patogiausią pristatymo būdą ir artimiausią paštomatą, o Jūs taip suteiksite komfortą ir laisvę rinktis. Todėl kviečiame apgalvoti visus žingsnius kuriant internetinę svetainę, nuo jos dizaino iki pristatymo tarnybų pasirinkimo! Jei turite daugiau klausimų – kreipkitės, padėsime atsakyti, kokie yra geriausi sprendimai el. komercijai.

Lietuvoje veikiančios pristatymo tarnybos ir paštomatų paslaugos El . prekybai – Autorius interneto-svetaine.lt – kopijuoti be autoriaus sutikimo draudžiama.